Mesaje de dragoste

- Atunci cand iubesti pe cineva, deseneaza un cerc in jurul numelui acelei persoane, in loc de o inima, pentru ca inimile se pot frange, dar un cerc nu se sfarseste niciodata.

- Nimeni nu i-a invatat pe pesti sa inoate, pe caini sa latre sau pe fluturi sa zboare - asta e natural si firesc - asa e viata. Exact la fel, nimeni nu m-a invatat sa ma gandesc la tine cu dragoste. Asa e viata !

- La ce foloseste frumusetea fara inteligenta, banii fara fericire, zambetul fara sentimente, viata fara tine?
- O persoana pe care o iubesti reprezinta o extensie a ta. Fara ea nu esti complet, asa ca te rog sa ai grija de tine pentru ca nu vreau sa pierd o parte din mine.

- Daca ma urasti trage in mine cu arcul, dar ai grija sa nu ma nimeresti in inima pentru ca acolo te afli tu.
- Cineva a intrebat ce ii face pe oameni fericiti. Unii au raspuns ca bogatia, altii - celebritatea. Ma gandeam la asta atunci cand am primit SMS-ul de la tine. Am zambit si am raspuns ca pe mine asta ma face fericit.


- I-am cerut lui Dumnezeu o floare si mi-a dat o gradina. I-am cerut un pahar de apa si mi-a dat un ocean. I-am mai cerut un inger si mi te-a dat pe tine !

- Daca ar cadea cate o stea de fiecare data cand ma gandesc cu dor, la tine, atunci in curand nu ar mai fi stele pe cer. Daca diseara te vei uita la cer si nu vei vedea nici o stea, sa stii ca este din vina ta, pentru ca m-ai facut sa te iubesc atat.

- Voi merge alaturi de tine, pe strada, cu o conditie: ascunde-ti aripile pentru ca lumea sa nu stie ca esti ingerul meu.

- Poti sa-ti spun astazi ca te iubesc? Daca nu, pot sa-ti spun maine? Dar poimaine? Pentru te voi iubi in fiecare zi din viata mea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Avem timp - Octavian Paler

Calatori prin vise!